Svarbūs skaitmeninės rinkodaros sprendimai

pagal | 2022 4 lapkričio

Kiekvienam verslui svarbu suformuoti veiksmingą skaitmeninės rinkodaros strategiją, padedančią sistemingai pritraukti potencialius klientus ir padidinti pardavimus. Tačiau tikrai ne kiekvienas verslas vadovaujasi tinkama strategija ir pasirenka teisingas priemones. Pakankamai dažnai pastebima, kad į skaitmeninės rinkodaros sprendimus žvelgiama iš ribotos perspektyvos, kuomet susitelkiama tik į vieną konkretų sprendimą, neatsižvelgiant į tai, jog galbūt jis neturi didelio potencialo.

Taigi, norint gauti didžiausią investicinę grąžą ir kartu gerokai padidinti savo prekės ženklo žinomumą, visuomet rekomenduojama veikti kompleksiškai, tokiu būdu pasiekiant didesnę dalį tikslinei auditorijai priklausančių vartotojų.

Mokama reklama

Viena iš dažniausiai pasirenkamų reklamos priemonių yra mokama PPC tipo reklama. Geriausias šio tipo reklamos pavyzdys yra „Google Ads“ reklama. Pastarosios reklamos atveju yra mokama už atvestus vartotojus. Tai reiškia, kad tol, kol mokate už reklaminius skelbimus, esate matomi savo tikslinei auditorijai ir galite pritraukti tikslinį srautą. Tačiau tuomet, kai savo reklamos biudžetą sumažinate ar reklaminę kampaniją sustabdote, jūs tikslinei auditorijai tampate nematomi. Lygiai tą patį būtų galima pasakyti apie „Facebook“ reklamą – tik šiuo atveju reklama būna rodoma ne internetinėje paieškos sistemoje, tačiau socialiniame tinkle.

Kaip bebūtų, tai yra vieni veiksmingiausių skaitmeninės rinkodaros sprendimų, kuriuos naudinga pasitelkti savo verslo populiarinimui ir naujų klientų pritraukimui.

SEO paslaugos

Tai dar vienas skaitmeninės rinkodaros sprendimas, be kurio šiuolaikinis verslas negali išsiversti. Būti matomiems internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose yra tiesiog būtina, jei norima pasiekti tikslinę auditoriją ir tai padaryti visiškai nemokamai. Trumpiau tariant, pasiektos aukštos pozicijos internetinėje paieškoje padeda į svetainę nemokamai atvesti vartotojus, kuriuos gali dominti jūsų parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos.

Žinoma, skirtingai nei jau minėtais „Google“ ar „Facebook“ reklamos atvejais, svetainės optimizacija yra tęstinis procesas, todėl rezultatai nėra matomi iš karto. Kita vertus, pasiektos aukštos pozicijos gali išlikti ilgą laiką neinvestuojant papildomų lėšų, todėl derinant SEO su „Google Ads“ ir „Facebook“ reklama, galima daug lengviau padidinti tikslinių vartotojų srautą ir pardavimus.

Straipsnių talpinimas

Straipsnių talpinimas internete yra dar viena rinkodaros priemonė, kuri padeda didinti sklaidą internete, tokiu būdu stiprinant prekės ženklą, gerinant jo matomumą ir žinomumą, prisidedant prie aukštesnių pozicijų internetinėje paieškoje, pritraukiant papildomą tikslinį srautą, populiarinant savo prekes ir paslaugas, didinant autoritetą ir kt. Todėl formuojant savo verslui skirtą skaitmeninės rinkodaros strategiją, kartu į ją vertėtų įtraukti ir straipsnių talpinimą.